Shootdoggies: D66

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Sep 9 08:21:21 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van nummer 1 als produktieland zijn wij Nederlands die het minste aantal uren
werken en het minste produceren. Dit maat de loonkosten al hoog. Vandaar dat
vele bedrijven wegtrekken. De ons omringende landen met name Duitsland en
Engeland hebben nu al last van de vergrijzing. Daar zie je de werkloosheid nog
meer stijgen en de economie nog slechter gaan. Pensioenen zijn nauwelijks meer
te betalen en de gezondheidszorg wordt veel duurder, omdat we wel ouder worden,
maar niet minder ziek. Een groot deel van de ouderen maken gebruik van de
gezondheidszorg (geen verwijt). Als er meer ouderen komen gaat de
gezondheidszorg duurder worden, dus hogere premies. Dan kan je kiezen een echt
basispakket of zeer hoge premies.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/