Alternatieve Energie Bronnen

K-PAX j.hoek20 at CHELLO.NL
Tue Sep 2 17:53:32 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Oke Douwe,

Daar gaat ie... Begin dit jaar een mail ontvangen van Groenlinks, waar werd
aangekondigd, dat er voor (en door?) de Europese atoomindustrie 2 mld extra
aan subsidie werd aangevraagd, bovenop de 4 mld subsidie die ze nu al
ontvangen, en dit is in Euro's.

En dit ging niet om subsidie voor het draaiende houden van kernonderzoek,
maar subsidie ter ondersteuning van de draaiende atoomindustrie in Europa,
dus oa. die 50 atoomcentrales in 'Frankrijk, die straks, gesubsidieerd van
onze eigen belastingcenten, hier het stroomnet opkomen, na de liberalisatie
van de markt voor particulieren, en onze schone gas en wind-energie van de
markt komt drukken....
Dus van de Groenlinks mailingslist, die veel kamerpunten, en dus ook
Europese beleidsstukken mailen naar ontvangers, waar ik er 1 van ben.....

En wat dat op de man spelen betreft, als ik krijg te horen dat ik een
overspannen blater ben, dan vindt ik dat ik het toch wat creatiever en
humoristischer aanpak, zonder echt van het argumentele pad af te wijken....

Dus ieder zijn eigen, want ik kan zwijgen...

K-PAX