[Re: [RE: noodzaak tot loonmatiging]]

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Sep 2 10:16:43 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

Je stelt dat het schrappen van de vervolguitkering mede een
bezuinigingsregeling is. maar ik zie die bezuiniging niet. De
vervolguitkering wordt betaald uit de nog steeds overvolle UWV-kas, die
wordt gevuld door de premies van werkgevers en werknemers. En de mensen die
geen vervolguitkering meer krijgen en -o jee- ook niet zo maar opeens werk
hebben gevonden, komen dan in de Bijstandswet, die volledig uit Rijks-, cq
gemeentemiddelen wordt betaald. Waar zie je dan die bezuiniging zitten en
hoeveel is die dan?

Groet,

Tjerk