direct kiezen en democratie

K-PAX j.hoek20 at CHELLO.NL
Mon Sep 1 20:58:46 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nu, ik was ook altijd een voorstander van het Referendum, 1 van   D66's
stokpaardjes, en meer van die "burgerverkiezingen", maar daar ben ik, sinds
vorig jaar, 100% van teruggekomen, enkel en alleen, omdat ik tot de
conclusie ben gekomen, dat het Nederlandse Volk, over het algemeen, er
gewoon te dom voor  is.

En hier volgt de reden waarom een Referendum er bij mij niet meer
inkomt.....

Vorig jaar, na de aanslag van Bin Laden op de Twin-Towers, werden moslims in
Nederland gevraagd, wat zij van die aanslag vonden.

10% van de moslims, zei achter die aanslag te staan.....

Volgende dag, zelfde krant, wordt er gevraagd( enqeutte), wat de
Nederlanders van die moslimuitspraak vinden, dat ze de aanslag van BIn Laden
steunen..... `6 op de 10 Nederlanders, dat ìs 60%!!!!!, zeiden(en hier kan
je die Volkskrant op na slaan): wij vinden dat die moslims het land
uitmoeten, dus verwijderen.....

Dus omdat 1 op de 10 ondervraagde moslims zegt wat zijn mening is, zegt
vervolgens 6 op de 10 Nederlanders,wij zijn het daar niet mee eens.... eruit
die moslims..... dat ze daarmee de Grondwet, en het recht op vrije
meningsuiting, dus ook hun eigen vrijheid van mening, daarmee ook het land
uitzetten, beseffen ze niet eens.

Dus als je als minderheidsgroep in Nederland een onwelkome mening geeft, ook
al is dat je goed recht, dan gooien 6 van de 10 Nederlanders gewoon de
Grondwet de grens over, samen met die moslims die hun vrije mening erop
basseerden.... Hadden die het even mis, Nederland, een tolerante
democratie..hahahaha, als Pim Fortuin nog had geleefd,en er waren snel
verkiezingen, dan stond hij de volgende dag in de krant, Met "Alle Moslims
het land uit' zou de volgende dag gekozen worden door 60% van de
Nederlanders, een eenmans partijmeerderheid,  èn premier, en diezelfde dag
zet Premier Pim de moslims de grens over, samen met onze Grondwet, met de
zege van 6 op de 10 Nederlanders.

Na zo'n verhaal, durft d66 eigenlijk nog wel een Referendum voor te stellen,
weten jullie bij d66 wel, hoeveel ongelooflijk dom klootjesvolk er in
Nederland woont, willen we dat nu echt mee laten regeren...dacht het
niet.... wordt dan toch maar een Referendum, met zijwieltjes, en
veiligheidsgordels, anders rijdt ons Proletariaat onze mooie democratie in
puin.

Groeten van 4 op de 10 Nederlanders....

K-PAX