files en huisvesting

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Oct 31 10:06:41 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste John,

Ik gebruik dictatuur gewoon als metafoor voor: met "redelijke" regels is
het nauwelijks haalbaar.

Trouwens verkeers- en belastinmgmaatregelen leiden tot niets. Haal je de
koopbelasting eraf, dan stijgen slechts de huizenprijzen, etc. Je moet de
ezel bij z'n stront pakken, niet bij z'n staart.

hv,u
------