files en huisvesting

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Fri Oct 31 19:12:01 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

ro-esp wrote:

> Je Thu, 30 Oct 2003 22:41:18 +0100, Bart Meerdink sendis:

> heb je het tegen mij ?
>
>                            groetjes, Ronaldo

Sorry Ronaldo, het laatste stukje van mijn posting was meer in het
algemeen over de lijst.

Het verbaast me nog steeds dat het soort politiek dat daadwerkelijk iets
kan opleveren, namelijk het (samen) verzinnen en in gang zetten van goed
beleid, minder populair is dan het elkaar vliegen afvangen. Dat geldt
overigens niet speciaal voor deze lijst, ook het merendeel wat ik van de
landelijke politiek verneem valt hieronder.

En ook als denkbeelden weliswaar origineel of intrigerend zjn maar niet
uitvoerbaar, kunnen ze de weg vrijmaken voor andere, wel uitvoerbare
plannen.

Wat is nou leuker, negatief kritisch denken (afbrekend), of avontuurlijk
maar niet altijd even realistisch (opbouwend)?

Bart Meerdink