files en huisvesting

ro-esp ro-esp at DDS.NL
Fri Oct 31 14:26:10 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je Fri, 31 Oct 2003 03:41:23 +0100, Tjerk Jouwstra sendis:

> Kortom, met een flexibel stelsel van  werktijden

dat zou ook al een beetje schelen. Er is vast veel werk dat niet per se
om 9.00 hoeft te beginnen. Ik kan me ook voorstellen dat werkgevers
zorgen voor een behoorlijke avondmaaltijd, zodat mensen (vooral
alleenstaanden) kunnen eten ipv in de avondfile staan.
[ja ik weet dat een experiment met ontbijten op het werk (bij shell ?)
mislukt is, en dat verbaast me niks]

> En tot slot denk ik, dat alle rijdende vrouwen problemen met jouw
> voorstel zullen hebben.

ook de meerijdende, al zullen er zijn die "gewoon" alleen met vrouwen
meerijden

> Je staat in de file, ziet een aardig meisje naast je en gaat
> met haar communiceren: Vrij ik of vrij jij.

of dat kan ligt aan het type van je mobifoon, en heeft verder weinig uit
te staan met het carpool-gebeuren

> Ik zie een probleempje in het
> kader van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Je bedoelt dat niet iedereen zomaar zaar adresgegevens zal willen
bekendmaken aan chauffeurs en meerijdenden ?

                                            groetjes, Ronaldo