files en huisvesting

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Fri Oct 31 02:12:02 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van Lenny vol onbegrip..

>Je hebt zeker een punt als je zegt dat het beleid van de overheid de
>woon-mobiliteit belemmert. Maar afschaffen van de overdrachtsbelasting
>(waarvan ik het nut niet zo zie) maakt de huizen nóg duurder.

Wow dat is wel een errug heftig rekenmodel...?

>In ieder geval zouden er meer huurwoningen moeten zijn (met enige
>wrijvings-leegstand) om de drempel lager te maken voor een verhuizing.

Het operatief: Zou moeten zijn.. geldt voor een hoop dingen, maar lost
weinig op...

>Maar de fileproblemen zie ik hiermee nog zo 1, 2, 3 niet opgelost, je
>geeft wel wat tegendruk tegen de algemene trend in (naar verder rijden)
>schat ik zo, ook nuttig natuurlijk.

Pure theoretisch.
Dichterbij lijkt aardig als je met automatons te doen hebt, en geld, school,
kinderen, ouders, etc. geen rol spelen...
Score: mobifoon 0 Dichterbij werk wonen 1/2

>Bart

>(D66 at nic.surfnet.nl).
>tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66
>alleen: SIGNOFF D66
>Het on-line archief is te vinden op:

Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail