files en huisvesting

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Fri Oct 31 00:54:35 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je hebt zeker een punt als je zegt dat het beleid van de overheid de
woon-mobiliteit belemmert. Maar afschaffen van de overdrachtsbelasting
(waarvan ik het nut niet zo zie) maakt de huizen nóg duurder.

In ieder geval zouden er meer huurwoningen moeten zijn (met enige
wrijvings-leegstand) om de drempel lager te maken voor een verhuizing.

Maar de fileproblemen zie ik hiermee nog zo 1, 2, 3 niet opgelost, je
geeft wel wat tegendruk tegen de algemene trend in (naar verder rijden)
schat ik zo, ook nuttig natuurlijk.

Bart