Dat komt ervan: gebrek aan visie

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Mon Oct 27 20:23:27 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Of dat 100% dekkend is voor de auto kan je ook afvragen. We rekenen niet door
de belasting op het milieu enzovoorts. Dat betekent nog niet openbaar vervoer
afschaffen. Ik zie bijvoorbeeld binnenstad veel mogelijkheden voor openbaar
vervoer, zelfs voor meerderde doeleinden kan je OV gebruiken, feesten,
vergaderen, zelfs sex de eerste sextrein is er. Dus OV biedt vele mogelijkheden,

Groeten Kees van loon

Citeren Bart Meerdink <bm_web at xs4all.nl>:

> [...]
> ik
> een
> ingaan,
>
> Beste Kees, ik zal hieronder mijn oorspronkelijke posting zetten.
>
> Het idee is dat doordat er continu zo veel auto's rondrijden, je van de
> nood een deugd moet maken. In 90% van de auto's zijn 3 of 4 vrije
> zitplaatsen. Die moeten beter gebruikt worden. Met de moderne
> communicatiemogelijkeden is dit op een veilige, efficiente, voor zowel
> chauffeur als passagier aantrekkelijke, en 100% dekkende manier
> mogelijk. Vooral het laatste kun je van het openbaar vervoer niet zeggen.

A1=ind0301&L=d66&F=PPP&O=T&H=0&D=0&T=1#16

 http://www.wanadoo.nl/