Dat komt ervan: gebrek aan visie

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Mon Oct 27 19:40:05 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bart,

Of carpoolen een alternatief is voor openbaar vervoer. Het is slechts een
efficientere maatregel om dat te inzetten voor beter autogebruik. Dat wil ik
niet zeggen dat ik dat wil bevorderen. Mijn visie is dat openbaar vervoer een
basisvoorziening is en daarom gratis moet. Ik wil wel dieper op zaken ingaan,
maar doe het dan alsjeblieft zelf ook.

 http://www.wanadoo.nl/