UPC drama next episode

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 24 20:30:37 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Eigenlijk een gekke vraag, maar waarom niet, je bent tenslotte al jaren
betrokken bij het bestuur van de samenleving en hebt daarvoor zelfs gekozen
voor de goede partij, als we ons een partij mogen noemen athans (:-)). Je
schrijft -sub alea-:

>  De echte sukkels zijn -uiteraard- de dames en heren politici.
>
>  Politici maken tegenwoordig louter problemen en lopen hard weg wanneer
>  het vervolgens weer eens volkomen fout gaat. Men heeft geen idee meer
>  hoe men iets aan ongeacht wat kan doen (wat een vreselijk drama was het
>  gisteren weer in de kamer). De oplichtersclub UPC speelt handig op die
>  onmacht in, da's alles.

 Heb jezelf wel eens gedacht aan de mogelijkheid je te kandideren voor een
vertegenwoordigend gremium -een stadsdeelraad schijnt ook nogal aan gebrek
aan goede kwalitatieve kandidaten te lijden- en vanuit je beste kunnen
proberen wat te doen aan verbetering van het bestuur van onze maatschappij?
Ook *hullie* (de politici)  zijn
mensen als jij en ik en proberen hun best te doen. En met een beetje
timemanagement moet het te doen zijn voor iemand die weet wat cross reading
is. Wellicht opent het voor je perspectieven en allicht wat begrip!

Groet,

Tjerk

>  Kennelijk is er een bom of zo nodig om dat tuig terug in het hok te
>  krijgen... want er is niemand die nog voor de burgers opkomt.      :-(
>
>  Zoiets heet 'liberalisme'.
>
>  WAAROM toch ?
>

>  Marc Fluks, Amsterdam

(D66 at nic.surfnet.nl).