Balkenende wijst verantwoordelijkheid voor eigen handelen opnieuw af

Thu Oct 23 08:25:56 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 04:07 23-10-2003, Henk Elegeert wrote:

>In de eerste plaats lag er een opdracht/een taak.
>Een verantwoordelijkheid waar te nemen door de Minister
>President.

Jawel Henk E. maar de feiten zijn de grondstof. Daarin geef
ik Henk V. gelijk.

>De feiten zijn:
>- dat een prins aanspraak wenst te maken op een recht dat
>hem ter beschikking staat,
>- Dat hij daartoe een verzoek heeft doen uitgaan naar de
>Nederlandse regering,

Dat is een wel erg eenzijdige selectie uit de feiten.
Feit is dat Mabel Wisse Smit niet de waarheid heeft verteld
over haar contact met Klaas Bruinsma.

>Ik stelde dat er eigenlijk geen sprake was van feiten, maar

Ja, maar dat is in deze zaak niet zo relevant.
(Het valt me wel vaker op dat je een discussie denkt te
bevorderen door monomaan je mening te blijven rondtetteren.)

>een zeer gekleurde, en zeer eenzijdige weergave van één
>werkelijkheid. Ons (allen) voorgeschoteld als feiten.

Ja, nu heb je het dus over je eigen weergave. Die is zeer
eenzijdig en gekleurd.

>Ik gaf juist aan dat die procedure niet is gevolgd, maar een

Nogmaals: dat is niet zo relevant.

>sprookje van een Minister President die de werkelijkheid
>geweld aan wil doen. Daar nog een moreel-sausje bij
>gebruikt, omdat dat hem goed uitkomt.

Dat zijn allemaal erg grote woorden, waar je goedbeschouwd
helemaal geen onderbouwing voor levert.

Erik vdMb