Balkenende wijst verantwoordelijkheid voor eigen handelen opnieuw af

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Oct 23 04:56:48 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Mijn indruk is dat MWS èn de RVD èn de AIVD een onderling
> *afgestemd*  verhaal hebben opgehangen. Ik speculeer op
> het volgende (ja, ik speculeer): MWS heeft het verhaal
> opgehangen zoals haar dat is geadviseerd door de RVD, die
> weer werd gevoed door de AIVD. Dat verhaal moest
> standhouden tot na het huwelijk.

Maar er was toch ook geen aanleiding tot, Hein?
Het onderlinge overleg zal er mogelijk geweest zijn, maar
dan nog. Er was geen aanleiding. Althans niet in die kringen.

 > Helaas heeft ene Peter R. roet in het eten gegooid.

Nou, ook niet echt, m.i.. Die heeft enkel een ander
perspectief op het verhaal wat er tot dan toe lag.

 > De vraag: is MWS hiervoor
> als eerste verantwoordelijk, of de RVD/AIVD, ergo de MP +
> Min BZK?

Het gaat om het verzoek van de prins. Het vervolg en de
afhandeling daarvan lijkt me helder....

> Mijn stelling (nog steeds): MWS wordt opgeofferd om het
> falen van de heren en dames ambtenaren en politici te
> maskeren. Schande!

Absoluut!! Het zal haar heugen !!!!
En "je mag niet liegen", hé?

We zullen zien vandaag.....