Balkenende wijst verantwoordelijkheid voor eigen handelen opnieuw af

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Oct 22 08:05:36 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Feiten zijn als het ware grondstof, data. Vaak ook nog gekleurd verkregen,
geconstrueerd zoals dat netjes heet. Na feiten volgt altijd analyse en
commentaar/conclusie. En die logische procedure heeft de regering inzake
ons gangstermeisje en haar homo gevolgd.

Ik snap niet dat je je zo druk maakt...

Henk Vreekamp, Utrecht