Aimabel: Servische spionne ?

Mon Oct 13 13:25:03 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heb ik me er net mee verzoend dat Mabel iets moois heeft
gehad met Bruinsma, verneem ik dat ze een Servische
spionne zou zijn geweest. Is dit soms de ware reden dat
er zo geheimzinnig werd gedaan ?

Mocht dit gerucht waar zijn, kan de Kamer dan niet bij
motie een uitspraak doen waarin ze er bij de regering op
aandringt alles in het werk te stellen een huwelijk te
voorkomen ?

Ik denk dat ons land een dergelijk gebaar hoort te maken
gezien de duizenden Bosniers die onder verantwoordelijk-
heid van Dutchbat zijn afgeslacht.

Dit kan dus echt niet.