Friso en Mabel, cri de coeur

Mon Oct 13 09:36:46 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 13:25 12-10-2003, Henk Vreekamp wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Het zou aardig zijn als de BVD/AIVD ons op de lijst meedeelde wie
>schuilgaat achter "fert6565".

Waarom moet de AIVD dat doen?

Als je in het archief kijkt zul je zien dat betrokkene
regelmatig ondertekent met 'louis de wit'. Blijkbaar
bestaat er een zekere Louis de Wit die gebruik maakt van
een emailaccount <fert6565 at hotmail.com>.

http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0310&L=d66&P=R17358&I=-3

Overigens: wat doet een naam er eigenlijk toe? Ik weet ook
niet wie er schuilgaat achter 'Henk Vreekamp'. Probeer de
bijdragen gewoon inhoudelijk op hun waarde te beoordelen.

>Verder is het gewoon een veredelde knipseldienst (gister VARA-tv
>Kopspijkers)

Een satirisch televisieprogramma lijkt me een uitstekende bron.

bij moeilijke zaken zoals islam-fundamentalisme, en een manier
>om toekomstige ambtenaren met een "veiligheidsrisico" te intimideren via
>die interviews bij bekenden voordat ze worden aangesteld
>(personenonderzoek).

Sorry Henk, maar wat wil je dan?
Dat personen op gevoelige posities worden aangesteld *zonder*
onderzoek?

Kun je dat toelichten?

Erik vdMb