visum

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sun Oct 12 13:49:28 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: <edebets1 at euronet.nl>
>To: <D66 at nic.surfnet.nl>
>Subject: Re: visum
>Date: Fri, 10 Oct 2003 16:23:55 +00200 (MEST)
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Louwrens,
>
>Dit gehele gedrag begint een beetje op "oog om oog, tand om tand" te
>lijken.
>Ik wil zelfs de situatie omkeren:
>Moeten wij als Nederland een vuisumplicht instellen voor Australiers omdat
>alle
>nationaliteiten (behalve Nieuw Zeelanders) een visum nodig hebben om
> [...]

Voute analogie.

eigen ervaring....
Dochter kwam na 2 jaar terug van Amerika, met volle bagage EN 2 kleine
kinderen. Kon Nederland niet in want er stond een parkeermeterbon open die
gegroeid was naar Euro 102,-
Stond zonder Euro's, er kan dus niet met creditcard betaald worden!!!
Ka alleen met kasgeld worden betaald. Dus na 24 uur onderweg/vliegen met 2
kleine kinderen slepen naar de bank binnen de douane. Euro's opgehaald
probeert nu de bon te betalen maar "ze" hebben geen wisselgeld.
Da's Welkom back"Holland stijl"!

> [...]
>werkgeversverklaring is inderdaad onzin.
>Bovendien zitten we nog met het overbekende "Schengen". Heeft een
>Indonesier
>ook een werkgeversverklaring nodig om pakweg België of Duitsland binnen te
>komen en vervolgens zonder dat er een marechaussee naar kraait vrolijk
>Nederland binnenloopt?
>
>We moeten, denk ik, ons visumbeleid A: aanpassen aan het geldende Schengen
>beleid en B: binnen dat beleid met z'n allen kijken hoe de toelatingseisen
>voor
>landen buiten het Schengen gebied zijn voor ingezetenen van de Schengen

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.