Hoe werkt dat

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Oct 10 11:10:31 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wees gerust Herman,
ik ben geen vakbondslid en vindt die FNV ook ondoordacht (in welke richting
ook) reageren. Mijn punt tegen Bert Bakker was dat hij de suggestie deed om
vakbondsrechten in te perken - alleen dan en dan demonstreren e.d. Dat vind
ik ver beneden niveau. Iemand noemde dat "regentesk", ik "geraaskal". En
dat is het.
hv,u
------