Friso en Mabel, cri de coeur

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Oct 10 15:38:10 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Oct 10, 2003 at 02:45:52PM +0200, Hein van Meeteren wrote:

  > Ze gaan dus wel trouwen, en steken hun vinger op naar de
  > toestemmingswet.

  Of kiezen gewoon eieren voor hun geld. (en dat zat erin, zoals ik
  eerder schreef)

  > Als iemand de laatste weken op onheuse wijze is bejegend, is het Mabel
  > Wisse Smit wel. Iedereen met een haartje verstand in z'n kop kan zien
  > dat Mabel erin is geluisd. Door pers en politiek in joint venture.

  Zolang de pers in deze zaak meer boven water krijgt dan de bvd en de
  premier, valt er over onheusheid weinig te zeggen en is met aanvullend
  onderzoek helemaal niets mis.

  > Ze
  > heeft een paar nachtjes met haar vriendje op zijn boot gepit. Big
  > deal.  Ze heeft een paar keer met hem een Chineesje gegeten, so what?

  Ik eet nooit een Chineesje met topgangsters, laat staan dat ik er logeer.
  Zo normaal is dat namelijk niet. Wel of geen liefdesrelatie.

  > In de Volkskrant van vandaag kan je lezen hoe die hele
  > zeilkakkerswereld met Bruinsma aan tafel schoof als het goed uitkwam
  > en er iets te verdienen valt. Nederland wederom op zijn smalst.

  Met de zeilkakkerswereld heb ik niks te schaften, met potentiele
  troonpretendenten wel. Dus als Mabel vorkjes prikt, dient ze een
  correcte voorstelling van zaken te geven, en daar was geen duidelijkheid
  over. Ook als ze inderdaad zo'n voortreffelijke dame zou zijn, dient
  ze volledige en juiste informatie te verstrekken.

  > Want Mabel werd en wordt net zo doodgetrapt om een niemandalletje.

  Amehoela.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |