Terrorist

Tue Oct 7 17:17:36 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "ro-esp" <ro-esp at dds.nl>
Sent: Tuesday, October 07, 2003 2:48 PM

> Je Tue, 7 Oct 2003 08:10:19 +0200, Fritz van Rikxoort sendis:

> toch kan ik me best voorstellen dat mensen terreur plegen "voor de lol".
> Of hebben die ettertjes in die treinen in noordholland een politiek doel

Dat is inderdaad de andere, minder eigenlijke en niet "politieke" betekenis
van terreur geworden.

[...]

> okee

> Ik ook. Net zoals ik het jammer vindt dat aktivisten tegen dierproeven
> gaan kloten bij een tennistoernooi, omdat dat gesponsord wordt door een
> bank waar een proefdiercentrum een rekening bij heeft, brr..

Gaat het dus van beide kanten, de politieke activisten en verdedigers van de
rechtsorde, om de vraag wat effectief is en dan niet op de manier van het
doel heiligt de middelen. Toch mooi dat we het grosso modo over de principes
eens zijn :)

> andere mail:

> Ik neem aan dat je bekend bent met het verschijnsel popmail ?

Zag inderdaad (pas) na verzending de tijdsverschillen tussen ontvangst (door
mij) en verzending...

> Goede
> bijdragen van Auke trouwens, sinds ik erbij ben althans
>
>                                    groetjes, Ronaldo

En nu het boek "van" Karst lezen... :)

Groeten, Fritz