No subject

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Mon Oct 6 21:09:54 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc.
<Nee, de doodstraf zie ik als een schending van de mensenrechten en is dus
ondemocratisch.>

Ergo, amerika heeft de doodstraf, en ìs, (zoals ik al eerder beweerde, maar
dan om het kiessysteem naar Nederlandse maatstaven) gèèn Democratie, maar
een "ondemocratische Democratie,Marc? ".

En wij mogen als democratisch Nederland, dan ook gèèn uitleveringsdrag
hebben met amerika, waar ik al eerder voor pleitte, omdat het niet aan onze
democratische standaarden voldoet èn de doodstraf heeft.  Daarnaast is het
land niet voor het Internationale Gerecht te slepen, mocht het zijn
uitleveringbeloften die wij nu hebben, alsnog breken.

Des te meer reden om dit eens na te kijken, ipv van gaan discurieeren wat de
inhoudt van de dikke van dale is, als je toch zonodig iets na wil zoeken....
zou nog een blauwe haring op kunnen leveren....