Geëmmer

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Oct 6 21:09:48 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 20:37 06/10/2003 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Ik beweer dat u statutair geen bestuurder meer was omdat uw
>periode van drie jaar was verlopen en u niet bent herbenoemd.

Mijnheer, de KvK te Amsterdam heeft mij als afwikkelend bestuurder aangezocht de vereffening te begeleiden. Dat zou een KvK niet doen bij een niet-statutaire bestuurder. U haalt het vereniginsgrecht en het stichtingenrecht doorelkaar, u weet het verschil niet tussen benoemen en herbenoemen, uu kent het principe van coöptatie niet en u zwamt er op los over een notaris, die naar aanleiding van *uw* gekleurde en verdraaide verhaal opmerkte dat het wel merkwaardig was als het zo zou zijn. Met de beytreffende notaris heb ik achteraf de afwikkeling doorgenomen en hij heeft gezegd dat u jet onderscheid tussen een vereniging en een stichting niet kent.

Als u uw gelijk wilt halen: ga naar de rechter en laat mij (en deze D66 lijst) met rust met uw ondeskundige geëmmer.