Er bestaat geen Schepper

Mon Oct 6 20:37:51 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 19:43 06-10-2003, Hein van Meeteren wrote:

>Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..oooooooooo
>ooooooh! UUUrghhhhhhhhhhh.........

Klinkt alsof u het koud heeft op die woonboot van u waarover
u beweert, tot nu toe zonder enig bewijs, dat ik er foto's
van op Internet heb gepost.
Maar u kunt met een weddenschap veel geld verdienen. Dan
zit u er straks warmpjes bij.

>Wat bestaan er toch *verschrikkelijke* mensen op deze aardkloot.

Bedoelt u die meneer die poseerde als bestuurslid maar de
statuten van de stichting niet begreep, en die donateurs
die de statuten wel begrepen schoffeerde en voor SS'ers
en dergelijke uitmaakte, en die het zelfs beter meende te
weten dan de notaris die de statuten had opgesteld?

>Heeft het CDA een antwoord?

Dat moet u het CDA vragen. U weet de weg?

U beweert dat u na 2 september 1999 statutair bestuurder was
van de Stichting Digitale Burgerbeweging Nederland, omdat u
bent herbenoemd.
Ik beweer dat u statutair geen bestuurder meer was omdat uw
periode van drie jaar was verlopen en u niet bent herbenoemd.

Ik heb u een voorstel gedaan: we laten een externe deskundige
uitzoeken of u na 2 september 1999 statutair bestuurder was.
De kosten van het onderzoek worden betaald door degene die in
het ongelijk wordt gesteld.

Neemt u mijn voorstel aan? Of laat u liever een kans liggen
om voor eens en altijd uw gelijk aan te tonen?

Ook heb ik u een weddenschap voorgesteld: degene die in het
gelijk wordt gesteld heeft recht op duizend euro van degene
die in het ongelijk wordt gesteld. U mag het bedrag ook
verhogen, als u wilt.

Gaat u de weddenschap aan? En neemt u genoegen met duizend
euro, of wilt u het bedrag nog verhogen?

Erik vdMb