VVD D66 links gepasseerd?

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Mon Oct 6 17:14:09 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mee eens,

Hoe je het ook wendt of keert, er zijn altijd een bepaald aantal benoembare
en onbenoembare mensen , die de kern van een partij vormen, net zoiets als
een bijenzwerm, en ga je die mengen met een sterkere en afwijkende politieke
stroming, dan krijg je toch een soort ideeen-afstoting waarmee de meest
mensen inderdaad liever vertrekken dan slikken...ben je een hele unieke
stroming in de politiek verloren, misschien wel voor altijd.... Als je toch
niks meer te bewijzen heb in de politiek, hef je partij dan op, en laat
ieder zijn weg gaan....

Of verzamel genoeg mensen met kennis potentie en visie, die het samen op een
andere route gooien, dus vorm een nieuwe "swarm".

Maar goed, zoals iemand al eerder aanduidde, ik ben geen lid, en zal dus ook
niet besluiten.

K-PAX