VVD D66 links gepasseerd?

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Mon Oct 6 17:09:10 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Eelco,

Laat ik nu (omdat mijn ouders daar gingen wonen) in Benoordenhout zijn
opgegroeid, en daar wonen geen baarlijke duivels maar mensen met bepaalde
maniertjes die inderdaad veel conformistischer zijn dan de doorsnee-D66-er.
Maar over inhoudelijke politiek is heel goed met hen te praten, en als ze zo
strak-hi-erarchisch zouden zijn zou Van Aaartsen niet zo tegen de rechtse
lijn van "partijleider" Zalm in gaan.
Op het komende Congres van de ELDR (federatie van liberale partijen rond de
fractie in het Europarlement) spreekt bv. van Aartsen (als de "floor leader"
van de VVD)en niet Zalm, terwijl onze Boris wel spreekt.

Bernard Aris