VVD D66 links gepasseerd?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Oct 6 15:33:04 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 12:26 06/10/2003 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Nee, Hein laat zich niet afzetten.

Dat kopt. Heb een hekel aan afzetters.

>Ik heb hem meegemaakt bij de Digitale Burgerbeweging Nederland.

Nee, dat heeft u niet. U hebt in 1997 geprobeerd bestuurslid te worden en kreeg nauwelijks stemmen. Dus u werd geen bestuurslid, dus u weet niet hoe en waarom bepaalde bestuursbesluiten genomen werden. Die werden altijd bij meerderheid van stemmen genomen, meestal zelfs in unanimiteit.

>Nadat zijn bestuurslidmaatschap statutair was verlopen,

Nee, het bestuurslidmaatschap verliep niet statutair. Moet ik potjandorie alles honderd keer uitleggen. De statuten voorzagen in een schema van opvolging, om de drie jaar, met de mogelijkheid van verlenging, dus een maximum van zes jaar. De stichting is in 1996 opgericht, dus mijn bestuurslidmaatschap kun pas verlopen zijn, theoretisch, eerst in 2002, twee jaar nadat de stichting is opgeheven. Hoe toch op met deze onzin hier.

>bleef Hein maar aan het pluche kleven,

Man er was geen pl;uche. het was vrijwilligerswerk, zonder enige luxe, laat staan pluche. Deze uitdrukking slaat als een nijptang op een varkensbil. Er is sprake van pluche als mensen voordeel behalen bij bestuursfuncties: geld, aanzien, gratis reisjes weetikveel. In het geval van db.nl waren karige vergadering op houten caféstoelen het "pluche".

>en tenslotte hief hij de hele organisatie op - ook daarbij allerlei stautaire bepalingen
>schendend.

Het opheffen van de stichting was een UNANIEM bestuursbelsuit. Dringt dat eindelijk tot u door?
En nu ophouden met deze oude koeien, u had niet gelijk, hebt niet gelijk, en u zal het ook nooit krijgen.
Dat jengelende gemierenneuk komt me de strot uit.