Dittrich terrorist?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Oct 6 01:21:13 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ronaldo,

Je hebt mijn bijdrage kennelijk niet (goed) gelezen, want ook ik vind
dierenactvisme (kweekbeesten loslaten, fik stoken) geen terrorisme - ze
schieten er trouwens ook geen duvel mee op ook. Je krijgt er alleen maar
verknipte figuren en moordenaars van. Dierenbeulen en gewelddadige
dierenactivisten vertonen veel overeenkomsten. Ze denken alleen maar aan
hun eigen geldzak of hun eigen moraal. Het volk laten zij buiten spel en zo
kunnen zowat alle partijen in de TK zich weer te buiten gaan aan allerlei
politieke idioterie.

Propaganda, acties, optredens dienen te overtuigen en stimuleren, niet te
vervreemden. Wat dit betreft zouden we nog wat kunnen leren van uitvoerende
kunstenaars.

Henk Vreekamp, Utrecht