Neuklust (Was:Re: Nepotisme in Opmeer)

Sat Oct 4 23:37:00 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 15:11 04-10-2003, Hein van Meeteren wrote:

>Neuken volgens Van Dale is sexuele *gemeenschap* hebben.

Is dat zo? Ik heb even gekeken in de Van Dale online:
(http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=neuken)

Resultaat:
[inf.] vrijen, geslachtsgemeenschap hebben met (iem.)

Maar goed, dat wisten we al. Wat is dan geslachtsgemeenschap?
(http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=geslachtsgemeenschap)

Resultaat: seks waarbij de man met zijn penis het lichaam van de partner
binnendringt => bijslaap, cohabitatie, coïtus, copulatie, de oudste
beweging ter wereld, gemeenschap, geslachtsdaad, liefdesdaad, minnespel,
nummertje, van dattum, wip

En daar ging het nu juist om: met de penis het lichaam van
de partner binnendringen, dat mag niet altijd.

>Mijn bewering staat dus als een huis.

Wiebelt als een woonboot, bedoelt u.

Erik vdMb