Mierenneuken (Was:Re: Neuklust) (Was:Re: Nepotisme in Opmeer)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Oct 4 14:59:30 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 01:04 04/10/2003 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Ook als je geen aanstoot geeft in het openbaar mag je niet
>met personen beneden een bepaalde leeftijd neuken,

Mogen (van Dale)= 1. vermogen (tot iets in staat zijn), 2. kunnen  3. vrijheid of verlof hebben iets te doen.
In ieder geval is ieder tot zoiets in staat, tenzij fysieke gebreken in de weg staan. Voorts *kunnen* vrijwel alle Nederlanders het met vijwel alle *andere* Nederlanders (of ze het prettig vinden, wederzijds, blijft een open vraag). En tenslotte heeft elk de vrijheid het te doen met elk ander, ongeacht de vraag of achteraf de wet wordt ingezet om tot vervolging over te gaan bij schending van die wet.

>Zo ook mag je niet neuken met iemand die dat niet
>wil, ook al wil je het.

Van wie mag dat niet? Natuurlijk mag dat. Het is alleen erg onverstandig, want niet zo prettig, en riskant, en je kan achteraf worden vervolgd. Maar je mag het best.

>Zo ook mag je niet neuken met iemand die in onmacht verkeerd, ook al wil je het.

Letten we even op d-tjes en de t-tjes. Ook hier: we mogen het wel, hoor. We kunnen het ook.En het gebeurt ook wel eens. Als de onmacht verkerende achteraf aangifte doet van verkrachting is het natuurlijk jammer voor de neuker. Had ze maar beter moeten opletten. Overigens herinner ik me een keer, van lang lang geleden, dat ik in absolute totale onmacht verkeerde, en zij drong zich vreselijk op...enne.... het was heerlijk.

>Jurist Van Meeteren zal zelf wel in staat zijn de betreffende
>wetsartikelen er even bij te zoeken, neem ik aan.

Ha, we hebben het over de wet. U bedoelt te zeggen, neem ik aan: in de wet staat dat bepaalde sexuele handelingen onder bepaalde omstandigheden en omgeven door bepaalde intenties bestraft kunnen worden met boeten of gevangenisstraf. Ja, daar heeft u gelijk in. We hadden het alleen over een ander onderwerp.