Neuklust (Mabel Wisselende contacten Smith)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Oct 4 00:59:01 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 00:06 04/10/2003 +0200, Henk van Lingen wrote:

>Er is hier kennelijk een dame met een neus voor foute/rijke types die wat al te makkelijk informatie
>achterhoudt.

Er zijn dames, heb ik me door welingelichte kringen laten vertellen, die gewoon bloedjesopgewonden worden als ze met een man met macht, invloed, geld of iets dergelijks in aanraking komen. De ene houdt van de Italiaanse taal om te smelten (a fish called Wanda), de ander van macht. Iedere dame heeft zo haar eigen sleuteltje. Nog steeds meen ik dat dit een privé zaak is.
Wat ik helemaal zum Kotzen vind is dat een of andere President in een ver land de hele wereld bij elkaar liegt en bedriegt om een onnodige, onrechtmatige oorlog recht te praten, en slaafs gevolgd wordt door het hele parlement, inclusief de D66 fractie (met wat gesputter), en dat wèl een hele volksvertegenwoordiging nat wordt van opwinding als een meiske uit de provincie wanhopig probeert haar blazoen netjes te houden met wat halve ontkenningen, omdat ze graag wil trouwen met een prins.
Al deze opwinding zou zich moeten richten op de werkelijke leugenachtigheid van de hedendaagse wereldpolitiek, dus het lijkt erop alsof Wisse Smit een zoenoffer is.
De Nederlandse politiek komt me even de keel uit, met uw welbevinden.