Neuklust (Mabel Wisselende contacten Smith)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sat Oct 4 00:14:03 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, Oct 04, 2003 at 12:06:06AM +0200, Hein van Meeteren wrote:

  > Deze vergelijking klopt. Some are more equal than others.
  > Wat me steekt is dit: wat hebben al deze hormonale zaken te maken met
  > iemands publieke capaciteiten.

  Geen zak, maar daar gaat het dan ook niet om. Mabel houdt feiten achter,
  vertelt zaken die ze niet overeind kan houden. En dat is kwalijk wanneer
  je aspiraties hebt een voorbeeldrol te gaan bekleden. Dat ze met
  de onderwereld het vooronder in duikt is haar zaak, maar ze kan het
  niet langer ontkennen. Zo'n bootje met gewapende bemanning is geen
  cruise-schip waar je vrijblijvend een eenpersoonslogeerkamer reserveert.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |