[Re: Stabiliteit veroorzaakt instabiliteit]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Nov 28 10:11:25 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou Bert,

Dat's tenminste een opluchting. Nou nog even wat nuchterder denken over dat
Stabiliteits- en Groeipact met die verkeerde nulmeting (hoogtepunt laatste
hoogconjunctuur). Volgens mij zit er een verborgen agenda achter: de VVD
wil zo het volk rijp maken TEGEN de Europese Grondwet, mede drijvend op het
conventionele anti-Duitsland racisme/nationalisme.

Henk Vreekamp, Utrecht.