Stabiliteit veroorzaakt instabiliteit

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Nov 26 23:48:09 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny,

Ooit liep ik op een congres in Veldhoven samen met Laurens Jan door de lange
gangen van het oude kloostercomplex op zoek naar het D66 gedeelte. Onderweg
kwamen we allerlei partijgenoten tegen, die ons vriendelijk groetten. Zei ik
tegen Laurens Jan: Wat kennen we met zijn tweeen toch veel mensen, hè.

Groet,

Tjerk