Irak-motie

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Nov 26 14:34:44 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Nov 26, 2003 at 02:00:50PM +0100, Hein van Meeteren wrote:

> Dat jij je er niet in kon terugvinden is jammer voor jou, een groot deel
> van de aanwezigen kon dat echter wel en stemde vóór,

Ik had niet anders verwacht, en jij hebt natuurlijk uitstekend
geanticipeerd :-) Het zou me niet eens verbaasd hebben als jouw
motie aangenomen was, maar na de samenvoeging met al die andere
punten was het binnenslepen van die 'principiele veroordeling'
voor jou natuurlijk een gewonnen race. Gefeliciteerd daarmee.

Overigens was het wat mij betreft wel positief dat met de samenvoeging
jou in mijn ogen ongewenste uitspraak dat het _LB_ publiekelijk
politiek stelling dient te nemen verviel.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |