Verenigde Staten vs wereldgemeenschap

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Nov 11 22:05:23 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Ik begreep dat er om politieke (en juridische of militaire) voorbeelden
werd gevraagd. En dan heb je met die schending van de privacy van
vliegtuigpassagers richting VS een goed voorbeeld.

Die andere voorbeelden treffen inderdaad meer economische en culturele
ontwikkelingen. Ik zou daar naast soaps en hamburgers de lelijke vrouwen
aan willen toevoegen. En natuurlijk ben ook ik geen anti-amerikaan....

hv,u
------