Steun Irak motie (was:Re: Meer over de Irak-Leugens)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Nov 11 12:50:35 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 11:43 11/11/2003 +0100, jasper.diekema at wanadoo.nl wrote:

>Ja, maar wat hebben we daar dan aan??

Nou....het is heel wat dat eindelijhk een steeds breder front die leugens aanvalt. Zelf ben ik een paar maanden geleden nog aangevallen door enkele journalsieten (zoals Elsbeth Etty) in het radipprogramma Forum (waarin ik wel eens meediscussieer), toen ik zei dat de oorlog op leugens was gebaseerd.
Het is uitermate belangrijk dat de leugens worden ontmaskerd, en dat het *systeem*  van leugens wordt bestreden.

>Kunnen we niet veel beter constructief reageren en zorgen dat de situatie daar snel stabiliseert i.p.v destructief roepen dat Amerika gelogen heeft en toch niets bereiken...

Daarom mijn oproep het mandaat in Irak te beperken tot strikt humanitaire / menselijke steun. Onder welke vlag dat gebeurt is dan een tweede vraag.
Steun die motie dus maar,

Ja, ik steun de Irak motie van Hein van Meeteren, +lidm nummer en handtekening, alles op een kaartje naar

H van Meeteren
Prinsnetracht ab 1115
1017 JJ A'dam

Dank alvast.