files en huisvesting

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 7 21:16:03 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Je wilt toch niet zeggen dat ze in Tegelen het vooral moeten hebben van het
drinken van een glas, het plegen van een plas en voor de rest laten zoals
het was? Dat is, wat de reserve Belg zegt: vrijzinnig democratisch,
vooruitstrevend, progressief liberaal?

Ik zou nog maar eens een rondje langs de korenwolven fietsen, en eens goed
naar hun gehuil luisteren, bij volle maan. Het fileprobleem zal er dan niet
zijn, noch hun huisvestingsprobleem.

Groet,

Tjerk Jouwstra