Irak motie voldoende ondersteund!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Nov 7 16:30:36 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Partijgenoten: de motie Irak is thans voldoende ondersteund. In twee dagen heb ik meer dan genoeg handtekeningen binnengekregen. Mijn dank is groot.
We kunnen de congresdiscussie natuurlijk hier al starten.
Bijvoorbeeld: hoe geven we humanitaire / menselijke hulp aan de irakezen vorm? Hoe stellen we ons concreet op t.a.v. de Amerikanen? Kunnen militairen in de wederopbouw een rol vervullen (ik denk van wel)? Wie financiert het: defensie of Ontw Samenwerking?
Enz.

Geheel de uwe, Hein v Meeteren