files en huisvesting

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Nov 5 07:32:03 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad Henk,

De meest ingrijpende maatregelen komen er meestal zonder al te veel
geouwehoer door zodra er sprake is van een ernstige situatie. Dat vormt op
zich een opluchting. Als nu ook de conservatieve VVD-lobbyist (die dikke
met die sportwagens) al bekent op tv dat de autofarct rond 2015 (naar ik me
herinner) zal plaatsgrijpen onverlet welke maatregel je ook neemt, dan denk
ik dat het tijd is geworden voor drastische maatregelen uiterlijk 2010. Dus
gewoon werken op fietsbare afstand, geen tweede auto en afronden van de
asfaltplannen die nu in uitvoering zijn en dan niet meer.

Overigens ken ik de afstand Venlo-Tegelen niet, dus een beslissing om bij
je langs te komen stel ik nog maar even uit....

Henk Vreekamp, Utrecht