files en huisvesting

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Wed Nov 5 23:50:00 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

lenny's 2 centen..

>of
>de
>meestal

>Sorry hoor, maar  dit is weer heel erg simpel en puur vanuit de eigen
>situatie bekeken dus.
>Het meeste werk kantoorwerk of dienstverlening!!!! Vandaar natuurlijk al
>die
>industrieterreinen in elke gemeente. Allemaal industrieterreinen die niet
>of
>op compleet verkeerde tijden met het openbaar vervoer bereikbaar
>zijn.Probeer maar eens op een industrieterrein te komen 's morgens om 6 uur
> [...]

Beste Ger?

Zoals je ziet is in deze groep het aantal  pencilpushers aka
administrateurs/ambtenaren rijkelijk oververtegenwoordigt. Vandaar de vaak
dreamland lange baan kostbare non-oplossingen..
Wat gepresenteerd wordt als creatief is in feite re-creatief denken.
Lenny verwacht dat hun 'thinking outside the box' iets met het vrouwelijk
geslachtdeel te maken heeft.
Het verplaatsen van hele bevolkingsgroepen door dezelfde ambtenaren die 20+
jaar geleden preekten dat een ieder maar buiten, en het liefs ver buiten de
stad moest gaan wonen. "Om die gebieden te ontsluiten"...

Zij die werkzaam zijn in de private sector waar gewoon geld verdient moet
worden, en waar, als er geen geld verdient wordt men gewoon ordinair de zak
krijgt zijn niet van de pencilpushers.

Het denkniveau:
If the black box flight recorder is never damaged during a plane crash, why
isn't the whole airplane made out of the stuff?
moet overstegen kunnen worden

lenny just killing time spelend met zijn mobifoon

BTW
Vandaag op de A7 ri. Den Helder om ongeveer 12 am. Twee groepen
overheidsvoertuigen of althans ingehuurd door de overheid.
De eerste groep 1 grasnaaimachine met 5 auto's om het verkeer op de hoogte
te stellen als volgt:
1 auto met een ''werk in uitvoering'bord
1 een met een 70km verkeersbord
1 met een verlichte ''baan gesloten'' pijl
1 kennelijk reserve auto (kijk met zo'n optocht kan van alles gebeuren!!)
1 GRASNAAIMACHINE (ECHT werkend)
1 om het niet bestaande tegemoetkomende verkeer te waarschuwen

de tweede groep nog geen 10 kilometer verder:
zelfde opstelling maar inplaats van een grasnaaimachine een overheids
tankwagen ertussen

12 auto's om 2 andere te begeleiden.
conservatief moet dat Fl. 6.500,- p.u. kosten
kleine inschatting van lenny dat hier het duurste grasmaaiteam van de hele
wereld ronddartelt op kosten van de nederlandse belastingbetalende industrie
die zich in Europa uit de markt geprijsd heeft...
Enne mocht de industrie nog effecienter gaan werken gaan we toch gewoon met
20 auto's 1 grasnaaier begelijden {:o
yowsa

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.