rookverbod in de horeca

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri May 30 19:22:31 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goed Fritz, Ellen, fert 6565, jullie hebben me overtuigd, laten we nu
ook maar consequent zijn en al die 'verdomde regeltjes' over
rookverboden in vliegtuigen, ziekenhuizen, gemeentehuizen, e.d. ook maar
afschaffen.... ;-)

En what about die plezierige gettoblasters, of dat verdomde verbod op
schijten en neuken in openbare ruimtes. Allemaal verdomde regeltjes. Het
is tijd voor een 'war on verdomde regeltjes' :-(

Mark

P.S. een algemeen rookverbod in de horeca levert helemaal geen extra
regelrompslomp op voor de betreffende bedrijven. Een tot in detail
uitgewerkte wet die precies voorschrijft waar de luchtstromen voor
rookvrije gedeeltes in restaurants en cafe's aan zou moeten voldoen, zou
dat wel opleveren. Vooral als alle lokale overheden ieder voor zich dit
soort regelgeving gaan uitwerken.