Heeft de vrouwenbeweging inhoudelijk nog iets te bieden?

Joost Wery joostwery at ZONNET.NL
Mon May 26 20:44:14 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Terwijl er toch genoeg te doen is. Zo werken de schooltijden in Nederland
mog altijd verschrikkelijk belemmerend op het werken van vrouwen met
kinderen. Misschien is dit wel de belangrijkste verklaring voor het feit dat
in vergelijking met vrouwen uit andere westerse landen Nederlandse vrouwen
weinig voltijdbanen hebben.

Joost Wery