Utrecht

John Wijsmuller j.wijsmuller at CONCEPTS.NL
Sat May 24 00:28:21 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Kan iemand mij uitleggen waarom ik dit bericht van Henk ontvang op zaterdag
24 mei terwijl het bericht 16 mei is verzonden. Bij het werken aan de motie
over het referendum raakte ik door dit soort merkwaardige verschillen in
bezorgingstijd soms het zicht kwijt. Ik gebruik nu een ander emailadres en
hoop dat het probleem daarmee opgelost is.

Groeten,

John Wijsmuller