Waterschapsverkiezingen

Thu May 22 08:44:33 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het viel me overigens op dat er niet bij de kandidaten werd vermeld
uit welke partij de kandidaat afkomstig is. Wel zag ik Rick ten Have
van D66 erbij staan (stemde ik de vorige keer op, trouwens).

Heeft het wel zin om dergelijke verkiezingen te houden ? Dat het Ne-
derlandse waterschap een uiterst belangrijke zaak is leidt geen twijfel
maar kan er dan verschil van politiek inzicht zijn ? Doel is toch om
het water van het land te scheiden en dat zo te houden ?

Dijken ('kades') versterken en dijken verhogen en zo... Meer iets
ambtelijks, meer iets voor de provincie.

Marc Fluks