Waterschapsverkiezingen STEM Liberaal STEM Kalhorn

Laurens Kalhorn uomo_universale at HOTMAIL.COM
Wed May 21 23:51:06 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman,
Dan is het waterschap een VVD'er zeker.

Het waterschap adverteert met deze stelling!

Basis discussie kan zijn, of je uiteindelijk voor alles een
verkiezing/referendum moet houden omdat de burger/kiezer er (belasting)geld
voor betaalt.
Een kiezer vroeg zich vandaag in een e-mail aan mij hetzelfde af: "Gaan we
vanaf volgend jaar een referendum houden waar Sinterklaas Nederland
binnenkomt?" hij vervolgde met "Ga besturen en regel alles eens goed, zonder
de kiezer continu lastig te vallen!"

Moeten we 5% van het budget van het Waterschap van het afgelopen 4 jaar
uitgeven aan verkiezingen-organiseren om de representativiteit van de
belastingbetaler wier geld voor 40% opgaat aan de incassokosten te kunnen
waarborgen?

En John: dttd'sen ben ik nooit goed in geweest. Reageer inhoudelijk! Of wil
je altijd dyslexie-onvriendelijke mensen beledigen?

Laurens Kalhorn
Stem op mij!!!!!
www.kalhorn.nl