de dumplist van de Pufda

Michiel D66 mrsch002 at PLANET.NL
Wed May 21 16:06:09 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters!

Gisteren in Belgie, raapte in de Trein het linkse dagblad "De Morgen" op.

Daarin zei onze Wouter Bos: "in een democratie heeft elke partij het recht
samenwerking met een andere democratische partij af te wijzen".

Ik meen te weten dat Bos in andere gremia iets anders heeft gezegd (je mag
andere democratische partijen niet uistluiten). Was dat dan voor
binnenlandse consumptie

Vr.Gr.

Michiel