Motie voor congres - graag steun

Constantijn Dolmans dolmanscpim at HOTMAIL.COM
Tue May 20 10:19:25 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ellen,

Je schreef:
"Ik ga uit van de aanname dat de besluitvormingscommissie en het LB elkaar
spreken, afspraken maken en zo. M.a.w. dat het LB achter deze beoordeling
van de besluitvormingscommissie staat. Dat getuigt niet van veel vertrouwen.
Ik hoop dat dat onterecht is en dat jij gelijk hebt."

Neem van mij aan: de besluitvormingscommissie laat zich niet beïnvloeden
door de voorkeuren van het LB maar maakt zo haar eigen afwegingen. Dat is
ook goed, de BSC is er door de leden neergezet (het is een door het congres
gekozen commissie) om het proces zo objectief mogelijk te begeleiden. Dat
laat geen beïnvloeding van het LB toe. Ik heb de afgelopen tijd de leden van
de BSC leren kennen als buitengewoon rechtlijnig en ze nooit kunnen
betrappen op het prevaleren van hun eigen mening. Vaak geprobeerd om ze
ergens van te overtuigen maar tot nu toe altijd verloren. Ik vind de
afweging die ze nu gemaakt hebben jammer, maar twijfel niet aan hun
oprechtheid.

Of het LB achter de beoordeling van de besluitvormingscommissie staat is dus
gewoon niet aan de orde geweest. De motie is in het LB niet behandeld. Wat
de mening van het LB is zullen we dus nooit weten.  Maar ik zag zelf de
tekst juist als steuntje in de rug. Dus we gaan gewoon door.

Groeten,
Constantijn

Chatten met je online vrienden via MSN Messenger. http://messenger.msn.nl/