Motie voor congres - graag steun

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Mon May 19 19:13:20 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, 17 May 2003 15:50:24 +0200, Michiel D66 <mrsch002 at PLANET.NL> wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Beste Lijsters,
>
>Dank voor de steun voor de motie: meer dan 40 handtekeningen waarvan
>voldoende op tijd. De besluitvormingscommissie heeft de motie echter als
>organisatorisch en niet relevant bestempeld. Er is, zo heb ik begrepen een
>andere motie die dezelfde strekking heeft.

Michiel, en andere lijsters,

Toen ik dit las, was mijn eerste reactie: nou is het mooi geweest, ik zeg
mijn lidmaatschap op.

Ik ben nog lid, ik ben op het congres geweest, ik heb voorgestemd. Mijn
wrangste gevoel bij dit alles is dat het LB blijkbaar liever niet wil dat
leden zich betrokken voelen bij de partijvernieuwing. Ik vind dat
onbegrijpelijk en dieptriest. Juist voor een partij als de onze en juist nu.

Ellen Vunderink