Achter de fractie!

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Mon May 19 14:27:39 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Och, ik vond het ook niet nodig om naast het instemmen met deelname aan
de regering ook nog een keer mee te doen aan de staande ovatie, dat werd
me wat te veel van het goede.

En zoals Henk van Lingen al zei, ik vermoed dat men nog wel wat
onderhandelingsruimte heeft voorzien om de bonden over de streep te
trekken. De aloude techniek van loven en bieden.

Het zou me ook verbazen als alle KPN-aandeeltjes nog 4 jaar op de plank
zouden blijven liggen. Het fijne weet ik er niet van, maar ik schat het
in als een appeltje voor de dorst.

Bart Meerdink